اجتناب از پرتاب کردن خون و خستگی بعد از دیالیز

جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

اجتناب از پرتاب کردن خون و خستگی بعد از دیالیز

اجتناب از پرتاب کردن خون و خستگی بعد از دیالیز
اجتناب از پرتاب کردن خون و خستگی در پس از DialysisDialysis یک روش که به طور مصنوعی جایگزین عملکرد کلیه است. بنابراین افراد مبتلا به کلیه به شدت آسیب دیده می تواند همچنان به یک زندگی عادی. بسیاری از مردم در این درمان از پرتاب کردن خون و خستگی رنج می برند. چگونه برای جلوگیری از این مشکلات؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برای مشاوره رایگان!
Ⅰ. محدودیت های مایع تجویز شده را دنبال کنید. اگر یک بیمار دیالیز وزن سیال تر از تجویز به دست آورید، او نیاز به حجم بیشتر مایع را در طول فرایند درمان برداشته شود، باعث حذف سریع مایع از بدن. این کار منجر به افت فشار خون شود، پرتاب کردن خون، و خستگی.
Ⅱ. یک برنامه غذایی مناسب بخورید. کلیه ها به شدت دچار اختلال قادر به تخلیه توسط محصولات از غذاها و این مواد در بدن ساخت تا درمان بعد. این را در احساس ضعف و خستگی می شود. اگر می خواهید بهترین آرایش های غذایی در مورد شما، لطفا ایمیل ما در kidney-support@hotmail.com.
Ⅲ. درمان موثر برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه و جلوگیری از بدتر شدن این بیماری به نارسایی کامل کلیه است. درمان آلودگی خون می تواند عملکرد کلیه ترویج و کمک به بیماران مبتلا به خلاص شدن از شر علائم مانند پرتاب کردن خون و خستگی. علاوه بر این، تعداد دفعات دیالیز می شد به تدریج کاهش می یابد. برخی از بیماران حتی می توانید از شر این درمان و یک زندگی عادی با کلیه خود را.
چندین عوارض جانبی دیالیز، که یک فرد ممکن است از طریق رفتن وجود دارد. خوشبختانه، با در نظر گرفتن استراتژی های موثر، علل احساس ضعیف پس از درمان را می توان تعیین و این مشکلات را می توان حل کرد. اگر شما هنوز هم هیچ چیز معلوم نیست و یا علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد درمان آلودگی خون، لطفا یک پیام در زیر ترک.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خستگی بعد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.